tisdag 21 juni 2011

MÅLNING AV TAK OCH VÄGGAR

 Stora badrummet är flyt-spacklat så att fallen blir rätt.
 Även lilla toan fick flyt-spackel.....
 Äntligen fick jag min dubbel dörr....Även om den sitter inne mellan tv-rum och vardagsrum så är det en dubbeldörr som skjuts i väggarna när man öppnar den...ångrar att jag inte satte skjutdörrar överallt.
 visst är den snygg.....
 Taket är målade i barnens rum och väggarna har vi målat en gång så det inte ska synas igenom färgskillnader från spacklets färg.
 Även syrummet är klart...
Så ljust det blev när man målat taket och väggarna och mycket större känns det.....imorgon ska alla tak målas en gång till och sedan är det dags för tapetsering nästa vecka.....så kul...jag är super nöjd med tapet valen....hoppas de blir lika bra på plats som de är i mitt huvud.....väntar med spänning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar